Nauka gry na keyboardzie Poznań

Play For Keeps - zajęcia dla dzieci, młodzieży i dorosłych

W programie „Play For Keeps” dzieci od 8. roku życia, młodzież i dorośli uczą się grać na instrumencie klawiszowym typu keyboard.

Głównym celem kursu jest:

Muzykowanie w zespole,

Poznanie repertuaru zróżnicowanego stylistycznie,

Rozwój zdolności twórczych, takich jak harmonizowanie, aranżowanie i improwizowanie.

Kto może brać udział?
Dzieci od 8. roku życia, młodzież i dorośli

Czas trwania lekcji:
45-55 minut raz w tygodniu

Czas trwania kursu:
Do 6 lat

Liczebność grupy:
3-10 uczestników

Opłata miesięczna za udział w zajęciach:
339 PLN– zobacz dostępne rabaty.

Zajęcia „Play For Keeps” w naszej szkole prowadzą Bartłomiej Karwański, Emma Kluczyńska, Jakub Koza oraz Sylwia Makowska.

Perkusja lekcje w Poznaniu

Bartłomiej Karwański

Instrumenty: perkusja, instrumenty klawiszowe, YMES

Kształcony w systemie edukacji Yamaha Szkoła Muzyczna od 4. roku życia. Aktualnie jest ogólnopolskim szkoleniowcem nauczycieli na programach YMES oraz nauki gry na perkusji.
Absolwent oraz wykładowca Akademii Muzycznej im. Ignacego Jana Paderewskiego w Poznaniu.

Brał udział w licznych warsztatach muzycznych, m.in.: w seminariach przy PNChM, warsztatach Chóralne Abecadło oraz Międzynarodowej Letniej Akademii Jazzu w Krakowie.

W latach 2012-2019 był dyrygentem Scholi Lednickiej. W kwietniu 2016 roku zdobył I miejsce na XVI Ogólnopolskim Konkursie Dyrygentów Chóralnych im. Stanisława Kulczyńskiego w Poznaniu.

Jako jeden z czterech dyrygentów przygotowywał oraz prowadził Chór i Orkiestrę na Światowych Dniach Młodzieży – Kraków 2016. 

Obecnie perkusista zespołu Holygroove.

Emma Kluczyńska

Posiada tytuł magistra sztuki w dyscyplinie Kompozycja i Aranżacja kształcąc się na studiach I oraz II stopnia w Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego pod okiem prof. Krzesimira Dębskiego.

Główne pola jej działalności to komponowanie oraz aranżowanie utworów szeroko pojętej muzyki rozrywkowej i estradowej na składy wszelkiej maści. Czynnie działa w poznańskim środowisku muzycznym, m. in. z Poznańską Piętnastką. Jednym z ostatnim projektów którym zarządza, dyryguje i tworzy na jego potrzeby aranżacje to Big-Band AM Paderewski.

W 2021 roku została laureatką programu stypendialnego „Młoda Polska” organizowanego przez Narodowe Centrum Kultury.

Największą satysfakcję i radość sprawia jej etap końcowy pracy nad opracowaniami utworów, czyli praca z muzykami poprzez prowadzenie big-bandów i orkiestr.

Jakub Koza

Instrumenty klawiszowe.

Dyrygent, klawiszowiec, aranżer. W 2022 roku ukończył z wyróżnieniem Akademię Muzyczną im. I.J. Paderewskiego w Poznaniu na kierunku dyrygentura chóralna.

Na co dzień spełnia się również jako menedżer kultury oraz nauczyciel. Związany w roli chórzysty z Paderewski Chamber Choir.

Od 2019 roku drugi dyrygent – asystent w Chórze i Orkiestrze JORDAN. Prowadzący liczne warsztaty dla chórów, schol, grup teatralnych. Producent wydarzeń kulturalnych, działacz społeczny.

Sylwia Makowska

Z wyróżnieniem ukończyła Akademię Muzyczną im. I.J. Paderewskiego w Poznaniu na kierunku edukacja muzyczna oraz Państwową Ogólnokształcącą Szkołę Muzyczną II stopnia w Częstochowie w klasie klarnetu.

Największą przyjemność sprawia jej wspólne muzykowanie. Już w szkole średniej miała możliwość grać w sekstecie, z którym zdobyła liczne nagrody podczas ogólnopolskich oraz międzynarodowych konkursów i festiwali, a także szkolnej orkiestrze symfonicznej, z którą występowała m. in. na deskach Filharmonii Narodowej.

W trakcie studiów związana z Paderewski Chamber Choir, z którym wywalczyła grand prix oraz złoty dyplom w XI Międzynarodowym Konkursie i Festiwalu Chóralnym w Toruniu oraz wzięła udział w 53. Tolosako Abesbatza Lehiaketa (Hiszpania) – jednym z najbardziej prestiżowych konkursów chóralnych – rywalizując z najlepszymi chórami na świecie.

Prowadząca liczne warsztaty dla dzieci i studentów, a także uczestniczka kursów oraz szkoleń.
Największą satysfakcję sprawia jej wprowadzanie najmłodszych w wielobarwne przestrzenie muzyki i obserwowanie ich radości.