Jesteśmy pasjonatami muzyki i edukacji.

 

Uważamy, że każdy człowiek jest muzykalny, ale nie każdy ma lub miał możliwość w życiu doświadczyć edukacji muzycznej zgodnej z naturalnym procesem rozwoju możliwości poznawczych.

Wiemy, że edukacja muzyczna ma kluczowy wpływ na rozwój tego samego obszaru w mózgu, który odpowiada za myślenie abstrakcyjne i nauki ścisłe.

Wychodząc naprzeciw potrzebom rodziców, młodzieży, ale też seniorów, stworzyliśmy unikalne miejsce na muzycznej mapie Poznania.

Szkoła Muzyczna Yamaha Poznań realizuje nauczanie zgodnie z ugruntowaną prawie 50-letnim doświadczeniem metodą edukacyjną Yamaha.

Metoda ta odzwierciedla w nauce gry na instrumentach muzycznych naturalne procesy uczenia się języka ojczystego.

Jesteśmy przekonani, że metoda ta daje to co najważniejsze w muzyce: radość i możliwość dzielenia się nią z najbliższymi.

Zarząd Szkoły Muzycznej Yamaha

Olga Szałamacha – dyrektor zarządzający

Magister filologii angielskiej Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Magister inżynier Politechniki Gdańskiej w specjalności ochrona środowiska.

Magister Politechniki Gdańskiej w specjalności zarządzanie i marketing.

Studiowała na Uniwersytecie Stanowym Unicamp w Campinas w Brazylii.

Znajomość języków: angielski, rosyjski, portugalski, hiszpański.

Obszar kompetencji: organizacja, finanse, rozwój, promocja i marketing.

Bartłomiej Karwański – dyrektor metodyczny

Kształcony w systemie edukacji Yamaha Szkoła Muzyczna od 4. roku życia.

Magister dyrygentury chóralnej Akademii Muzycznego im. Ignacego Jana Paderewskiego w Poznaniu.

W latach 2012-2019 był dyrygentem Scholi Lednickiej, prowadził również Chór i Orkiestrę podczas ŚDM w Krakowie.

Perkusista zespołu Siewcy Lednicy oraz Holygroove.

Multiinstrumentalista.

Znajomość języków: angielski.

Obszar kompetencji: metodyka, kontrola jakości, rekrutacja uczniów i nauczycieli.

Marta Deker – kierownik biura obsługi klienta

Magister pedagogiki Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Wieloletnie doświadczenie w zakresie administracji i obsługi klienta w branży edukacyjnej oraz pracy z dziećmi.

Znajomość języków: angielski.

Obszar kompetencji: obsługa klienta, administracja, koordynacja pracy szkoły, współpraca z podmiotami zewnętrznymi.